Monday, June 21, 2010

Би дуртай...


Би танихгүй хүн рүү харахад над дээр туссан харцаа буруулахад дуртай
Харин ичих ч үгүй шалиг инээмсэглэхэд дургүй

Би бүлээн салхи хүзүүн дээр үнсэж үсийг минь илбэхэд дуртай
Харин хог шороотой хамт хормой сэвэлзүүлэх хавсарганд дургүй

Би сүргээрээ бөөгнөрөөд хөхрөлдөх цөөвөр чононуудад дургүй
Харин тэргүүнээ ямагт өргөж ганцаар урагшлах ирвэсэнд дуртай

Би хоёрын хооронд болсон болоогүй жижигхэн ногоон алимнуудад дургүй
Боловсорч гүйцсэн атгасан гарын чинээ шүүслэг улаан алиманд дуртай

Би идэх тусам бялууруулдаг зөгийн баланд дургүй
Шүлс асгарч хэл дарвиганасан ч тэмүүлээд байдаг исгэлэнд дуртай

Би амьд нэртэй ч тансаг цаасны тасархайд ороосон цэцгийн цогцсонд дургүй
Харин навч нэмэх бүртээ найдварыг хамт түгээдэг даруухан тасалгааны ургамалд дуртай

Би үдэш унтахад аялдаг уянгалаг бүүвэйн дуунд дургүй
Харин өглөө сэрээж хараалыг минь иддэг ч сэрүүлэгнийхээ цангинах цовоо дуунд дуртай

Би алтан нар халуун илчээрээ нозооруулж хайлуулахад дургүй
Харин бүүдийсэн хар үүл жавараа илгээж амьд байгааг минь мэдрүүлж алгадаад авахад дуртай

Би бусдын адил зөөлөн шиврэх бороонд алхах дургүй
Мөндөр хаялж аянга цахисан аадар бороонд шалба норж гүйх дуртай.

Би хэд харайж тойроод тэр чинээгээрээ хурдан буудаг дов толгодод дургүй
Харин авирах тусам оргил нь холддог, нэг гарсан бол буумааргүй санагдах мөнх цаст ууланд дуртай

Би нэг үдэш гоёх гэж хүнээс зээлсэн чамин даашинзанд дургүй
Хуучирч элэгдсэн ч биед дасал болсон тэр л хувцсаа орой бүр өмсөх дуртай

Би ертөнцийн өнгө будаг бүрийг харах гэрэл гэгээнд дуртай ч
Бодлоос бусад бүх зүйл уусан алга болж зөвхөн үнэн үлддэг тас харанхуйд бүр илүү дуртай.

2010/05/11

О.Агиймаа

5 comments:

  1. энэ гоё юм
    "Би үдэш унтахад аялдаг уянгалаг бүүвэйн дуунд дургүй
    Харин өглөө сэрээж хараалыг минь иддэг ч сэрүүлэгнийхээ цангинах цовоо дуунд дуртай"
    гэдэг чинь их юм бодогдуулхаар 2 өгүүлбэр байна. Нээрээ бодоод байсан чинь сэрүүлэгтэй цагны дуу л хамгын гоё дуу юм бна шд :D

    ReplyDelete
  2. uneheer goyo yumaa,bichleguudiig chin unshaad bhad ih goyo ugtei yumaa,taalagdaj bna,amjilt husey

    ReplyDelete
  3. аан зохиогч нь өөрөө байжээ... гоё шүлэг байна лээ, надад маш их таалагдсан.. би өөрөө тэгж шүлэг мүлэг зохиодоггүй, нээх сонирхдоогүй ч энэ шүлэг их л таалагдсан,

    ReplyDelete
  4. Эр хүн байсан бол би чамд дурлана. Намайг амьд хүн гэж мэдрүүлэх чиний хэлсэн бүхэн үнэхээр үнэн юм аа. Бусдын адил ялгарах зүйлгүй хэн нэгэн баймааргүй байна. би ядаж л өөрөө өөртөө эдгээр үгсийг хэлж чаддаг бие хүн баймаар байна.
    Гундсан сэтгэлийг чи үнэхээр сэргээж чаддаг шидтэн юм аа. Хөтлөх зам чинь бартаатай ч амттай байх болтугай.

    ReplyDelete